Unboxing #1

Jest taki moment w życiu każdego czytelnika, który dłuży się w nieskończoność, choć to zaledwie parę dni. Okres pomiędzy zamówieniem, a odebraniem wymarzonej paczki wyciska z nas wszelkie poczucie czasu, zmuszając do cierpień i wyczekiwań, które każdy chciałby pominąć. Zastanawiając się jednak nad własnymi trudami, zapominamy o tych aspektach, które muszą przebyć swoją drogę w ciasnym, zimnym, ciemnym pudle będącym dla nich więzieniem. Nie czekajmy więc długo i uwolnijmy wycieńczone książki, którym z całą pewnością będzie lepiej w NASZEJ biblioteczce. 




Co uwolniłem tym razem? 


 W ramach ,,Kończenia serii" zaopatrzyłem się w dwa następne tomy Pięcioksięgu Wiedźmińskiego, wiedząc, że z całą pewnością dane mi będzie przeczytać go do końca, gdyż wielbię cykl Pana Sapkowskiego. Nie wspominajmy o tym, że jestem dopiero po pierwszym zbiorze opowiadań, a swoje uwielbienie wziąłem głównie z gier, huh.





Nie tak dawno temu świat uderzyła wiadomość o śmierci niejakiego Terrego Prachetta. Wstyd się przyznać, ale nie odczułem jakiejkolwiek straty, gdyż nie znałem jego dzieł. Wiedziałem, że są niebywałe, że fanów Świata Dysku jest jak mrówek w mrowisku. Coś musiało więc za tym stać, a ja postanowiłem to sprawdzić, zaopatrując się w swoją pierwszą książkę uwielbianego przez wielu autora. 


Naprawdę nie wiem, co zainspirowało mnie do zainteresowania się Kronikami Wardstone. Może potrzeba znalezienia swojej ulubionej, przyjemnej w czytaniu serii w końcu wzięła górę? Dziwnie być człowiekiem, który nie posiada swojego ulubionego uniwersum, huh. Zemsta Czarownicy jest więc moim ,,Biorę w ciemno, może się zakocham". Ryzykuję, aczkolwiek bez ryzyka nie miałbym co czytać. 



Uwielbiam Bestiariusze! Tym okrzykiem mogę zdefiniować swój gust. Nic dziwnego więc, że po zapoznaniu się z Kronikami Wardstone i odkryciu Bestiariusza poświęconego stworom z uniwersum po prostu zdecydowałem, że muszę go mieć. 



To byłoby na tyle, nie można przesadzać. W mojej biblioteczce zalega ogrom książek czekających na swój czas, więc ,,ugryzłem się w język" chcąc zakupić przy tej okazji więcej tytułów. 

Eghm, gdzie ja to wszystko zmieszczę?!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz